måndag 31 mars 2014

Dagens händelse

Händelsen utspelar sig såhär:
Jag och min kompis Maja sitter och chittchattar å carpar livet typ såhär.. minus springandet och vi var inte mitt ute i ingenstans, vi var utanför skolan:










DÅ går en kille från sitt killgäng fram till Maja å gjorde typ såhär:

 "pussa mig på kinden"















Jag å Maja ba:











Alltså ni vet på lågstadiet om en kille kom fram till en tjej å typ frågade om en kram eller något å tjejgänget runt om stod och fnissade å allt var jättepinsamt. Denna situationen VILLE typ denna killen ha. Men nä när jag frågade honom varför han ville ha en puss så fick jag svaret: "OMG E DU RASIST ELLER???????" (killen hade utländsk bakgrund). Och därefter var jag och Maja:
1. rasister
2. bitterfittor
3. tråkiga
En helt vanlig patriarkatsdag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar