lördag 29 mars 2014

Hemma å 1D

HeJhEj igår åkte jag hem för att vara med familjen hela helgen å hänga i mitt rum <333 kolla nu sitter jag i rummet.




 Äter godis och sitter i min gosigaste myströja

egengjord pokemongrej, typisk sak som har känslor inblandat USCH VA 











Denna bilden e ganska läskig, men ja e nt det lovar. Men ser ni stjärnan. Har sånna självlysande i hela rummet. Älskar sånna. Nu tog ju photobooth den sämsta bilden everrrr men ni fattar mysfaktorn.

 Fluffig grej som jag fått av buttiful friendzz














 Mitt bästa fynd någonsin. En tyllkjol 20 SPÄNN PÅ WEEKDAY! Alltså materiell lycka x 100000











Har även hittat en super-emotinal låt av 1D, konstigt att nt min boyfriend Harry har visat den för mig innan...
 

 Och btw "grattis till mensen!" ligger nu på CelestaCollective, såå happy, kolla: http://celestacollective.com/grattis-till-mensen/   

Nystartat blogg/krönika-plattform som är GRYM!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar