onsdag 5 mars 2014

Bästa stället att bajsa på i Malmö

Ni vet när man är i stan å kollar runt, bara går där i affärerna å mår bra. Men så kommer den stunden då allt i kroppen skriker: "DU HAR BAJS PÅVÄG UT! SLÄPP UT DET!!". Man blir så jävla bajsignödig att ingenting går att fokusera på..förutom bajsen påväg ut:











Paniken uppstår: "var fan ska jag bajsa?". Mc donalds tar betalt, ain't paying for that, klädaffäer har ingen toalett. Caféer har ju toaletter, men det kommer ju sluta med att du köper en kaffe å behöver bajsa sen igen.

SÅ det bästa stället att bajsa på i Malmötown äääääär: TRIANGELN!!! (kan ju avslöja att jag har bajsat på varenda toalett där inne..nä det har jag fakstiskt inte..än ;)))).
Förklaring: Toaletterna är helt nybyggda å sjukt jävla fresh. Det brukar inte vara så mkt folk på triangeln (iaf inte när jag e där) så det finns ALLTID supermånga toaletter lediga, jag har aldrig varit med om kö??

Så att: S. Förstadsg. 41 Triangeln, 211 43 MALMÖ gå dit å bajsa för en otrolig bajsupplevelse du aldrig kommer glömma. Du kommer känna såhär efter:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar