onsdag 5 mars 2014

Mån, tis, ons

Tänkte visa lite vad jag har gjort i veckan!

I måndags var jag å shoppade lite med Emma, tog en självklar "är å shoppar" bild.
  
 På eftermiddagen skulle Emma resa till en filminspelning, så jag bestämde mig för att höra med grabbarna om dom ville ut en sväng. Niall var den enda som var ledig (och svinpepp). Här är vi fotade av en vimmelfotograf:














När vi började bli trötta på utelivet å alla coola människor började försvinna, stack vi till hotellet som grabbarna bor på. Där var ganska mkt folk redan, för ryktet om efterfest hade spridit sig haha. Det var såå fint hotell! Här står jag och Louis, ganska packade lol. 



















Tisdag-morgon med en bakis älskling. Love u baby!












Och nu e det onsdag-kväll å grabbarna har åkt på en liten turné. Men snart får jag träffa min älskling igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar