söndag 2 mars 2014

Grattis till mensen

Jaha ja då var min mens slut för denna gång. Men ingen depp för de för jag kan ju fira bla INEZ (hejhej Inez) som fick sin mens idag. Många kanske ser mensen som något jobbigt och oooorh attans nu kan jag nt onanera utan att få blod över hela mig, eller ooorh jobbigt att torka bajsen för det kommer bara blod i floder. MEN här kommer några positiva tankar om MENS:

Ibland dyker mensvärken upp, då är det vanligt att ta en alvedon eller dylikt. Imed detta är det HELT OK att råka ta en för mycket och bli lite lullig. kör på. Om dina föräldrar skulle märka att du e lite konstig kan du bara rakt av säga: "jag har mensvärk"

Ibland dyker även något vi kallar för PMS upp. Detta kan göra att du bla blir lite extra arg. Ganska ofta om en kvinna är arg kan en snällis komma på anledningen genom att säga "har du mens eller? :////" Om det skulle hända dig nu när du faktiskt har mens, kan du ju ta å stoppa ett finger i fittan och smeta lite mens på personens kind å säga: "oj, ja det hade jag visst". SNOPET LÄGE VA

Du kan ÄNTLIGEN köpa den där menskoppen! (fråga INEZ om föreläsning om du ser henne på klubb, i stan, eller på adressen: 3340 Clerendon Road, Beverly Hills (LOL SKOJA de är ju Paris Hiltons adress)

Pms:en kan även göra en lite mer känslosam.. därför är det helt ok att på bussen lägga ditt huvud å gråta ut på en helt okänds axel. Det är dessutom ok att lägga handen på en snubbes kuk å trycka till lite extra.. för jag menar du har ju mens..det väl en bra ursäkt? "hon var full" brukar ju räcka för att komma undan en våldtäkt. Eller?

SÅDÄR MINA VÄNNER! HAPPY MENS! 
tildaf.wordpress.com


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Bilden är dock nt miin :'(( Hittade den på google, vet nt vad som gäller i bloggvärlden om hur jag får ta bilder osv, men aj lajk it very much me too darl'

      Radera