söndag 16 mars 2014

Independent

Idag har jag:
1. demonstrerat i Malmö, var dock tvungen att sticka ganska snabbt pga hade bråttom pga flytt. Men sååå mkt folk som var samlade och åååh vad jag glad jag blir att så många engagerar sig. Inga rasister på våra gator!!!!!!!!!!!!!!!

2. FLYTTAT HEMIFRÅN! ...eller iaf i tre månader.....snacka om independent! Make my own food och onanera helt ostört hela tiden. Heaven ju. Fast lite läskigt för ibland kommer konstiga ljud. Spec nu när det blåser så mkt. Men jag är modig och independent. Kommentera om ni vill hälsa på. Bjuder på mat och..katthår. Adressen e hemlig tills vidare pga vill nt ha massa paparazzis :/
Detta har jag gjort i mitt tillsvidare-hem:

käkat nutellamacka















Pratat telefon, e poppis















Posat med en av alla masker som finns i detta hus















Gosat med katt















Posat med två andra masker















 En till mask. Kollade runt på alla nu å kände mig nt ensam. Bra, men lite läskigt pga dom är lite läskiga.















Lyssnat på denna låten:



 gjort konster


 Blivit trött
















Å sist, fotat den bästa supermodellen.                         

4 kommentarer:

  1. HAru flyttat hemifrån>???! vart?! shit pommes dream come true!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. wihi har flyttat till min kusses lägga (only for tre månader dock)! Har ju dock ändå 40 min till stan, men ändååå independent!!

      Radera
  2. Hej jag vill hälsa på. Se katterna osv.
    mvh kuk-emma igen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Följ med hem efter skolan vilken dag som helst!! <3

      Radera