söndag 9 mars 2014

En lista

Har sett bloggare skriva sånna här listor. Jag testar pga jag vill de.

Hur gammal är du? 18 år. (jobbit för alla som har sett att jag skrev 19 å kanske tror att jag ville va cool å ville va äldre)

Hur gammal känner du dig? Känner mig som 18 men ibland som typ 14 pga jag vill inte inse att jag måste göra ngt efter studenten så lever fortf i känslan att jag ska gå i skolan forevah.

Vad har du gjort i dag? Pratat med inez, bakat bullar och fått skäll för jag inte satte ipaden på laddning (me so bad)

Vilken film såg du senast? Såg en dålig film igår på tv "speed 2". En kille som sprang omkring å skulle va hjälte sen tjejen skulle va helt hispig å förvirrad.

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Antingen tidig vår eller sommar! pga älskar när alla tjocka jackor å halsdukar börjar åka av allas bodies. Älskar parkhäng på sommaren, den första glassen i värmen på våren osv. IGÅR HADE JAG SVARTA BYXOR OCH MINA BEN BRÄNDES NI VET!!! SÅ NAJS JAG BLIDDE SÅ GLAD!!!

Är du besatt av någonting?Är besatt av att rapa i folks öron. En gång skulle jag ragga på en pöjk så tänkte jag: "jag rapar i hans öra", han kommer inte kunna motstå mig för det. Så jag rapade i hans öra. Han tittade skeptiskt på mig, sen gick han. Tyckte synd om honom pga han inte gillade rapar :'(
 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mörkt, trångt, runt... är nämligen i Johnny Depp:s bajshål.

Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? hmmm.. 1. Jag är ca 1.56 cm lång, kort, whatevah. 2. Mitt hår går ända ner till bajshålet. 3. Jag skriver dagbok varje dag. Typ det bästa jag har börjat med någonsin. Alla borde göra det.

När vaknade du i dag? Vaknade av att Inez ringde vid tio.

Vilken är din favorithögtid? Hatar högtider. Eller alltså tycker inte om hela hsipigheten kring allt. "på julafton ska alla va så jävla glada", "nyår ska va så jävla speciellt", "ska vi indirekt jämföra vad vi fick i julklapp, alltså vem som fick bäst saker så vi kan va avis på varandra". Den enda högtiden, kanske inte ens är en högtid? lol, men jag ÄLSKAR födelsedagar. Mest när andra fyller år.
 

Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Åh jag skulle bara bajsat hela förmiddagen. På eftermiddagen skulle jag å många andra haft parkhäng sen efter det skulle jag bajsat lite till sen skulle det bli hemmafest å där skulle det bli en massa fuldans å kurragömma.


KLAR!!! JEJ!!! WOHO!!! haha har ett rolit blogginlägg på g, bara så ni vet. Detta var bara utfyllnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar