torsdag 6 mars 2014

Så jävla sad

Ok idag hände en så jävla sad grej. Jag glömde min halsduk på en buss. Min halsduk som luktade så himla illa, är borta. Det var min enda och det var den som värmde mig alla dagar. Nu kommer jag frysa resten den kalla perioden. Fick testa några andra lösningar med saker som jag hitta i min låda med skit.

Ett pannband... värmer ju
ca EN haka av en dubbelhaka. 












Paus för borstning av hår. Allt hår inklusive fitthår.





 

Ett luciaklänningssnöre?? Typ lika cool som denna killen:





..... Eller inte. 


Tänkte jag kan ta lite armhålehår å klistra fast på halsen. Fast sen jag ba: VÄGRA PÄLS! så behöll det i armhålan där de ska va. 




Får vira mitt eget huvehår runt halsen. Så får det bli.








GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar